Eu cu cine votez?
Zaza on November 18th, 2009
Vă amintiţi de cetăţeanu’ turmentat? Ei bine aşa mă simt eu în ultima vreme…Nu că aş avea de gând să votez, chiar nu mă simt pregătită să fac aşa ceva, însă am tot văzut pe tot mai multe blog-uri apare acest subiect. ” Eu votez cu X-ulescu pentru că…” , “şi eu cu Ygreculeanu”…ş.a.m.d.
Voi votaţi? Cu cine şi de ce? Poate aşa-mi schimb şi eu părerea şi merg să votez…e un mare “poate” pentru că nu am de gând să-mi lipesc pe buletinul meu superb o etichetă. Totuşi să vă spun sincer….dacă m-aş răzgândi ştampila mea ar merge la Băse. De ce? Pentru că dacă trecem peste tot ce a fost rău în aceşti ani în România descoperim că a făcut şi multe chestii bune…şi pentru că a dat jos din PSD..e o chestie mare…Asta e doar părerea mea însă…că ar mai merita o şansă..pentru că mă mai gândesc într-un fel” Să aleg alt dobitoc? Să înceapă să fure şi altu’ ţara? Ăsta măcar s-o săturat de furat şi poate se gândeşte şi la ţară…alţii abia încep să fure”. Dar la fel..e doar părerea mea. Deci…voi ce credeţi?
Aa…şi să nu uit..o posibilă poveste legată de un naufragiu..poate o să vă placă –> Amintiri pierdute.
Popularity: 12%


November 18th, 2009 at 19:10
Hmm, cand am citit prima parte a postului tau m-am gandit sa incerc sa te conving sa mergi la vot. Cand am vazut insa ca vrei sa il votezi pe Basescu, am doar doua posibilitati: sa te conving sa nu il votezi sau sa te conving sa nu mergi la vot.
Sa fim seriosi si sa gandim logic, Basescu nu a reusit decat sa ne ingroape, a dus o politica, sau mai exact nu a dus-o, pe care ne-o reneaga toate statele. Toti vor sa ne izoleze politic, presedintele Frantei nu l-a primit pe Basescu sa vorbeasca cu el, Obama, presedintele Americii a spus ca nu este momentul cand Basescu a incercat sa ia legatura cu el. Cu Putin nu s-a inteles cu conducta de gaze, noi primim gazul de doua ori si jumatate mai scump gazul de la rusi decat il rpimesc germanii care sunt la o distanta mai mare de Rusia fata de noi.
Omul asta isi permite sa declare in public ca el fuma in spatele scolii si a ajuns presedinte, isi permita sa imprumute atatia bani de la FMI si sa ne ingroape tara. Scuze, am folosit om cand de fapt el e un monstru. A jignit pe toata lumea, a adus cea mai mare instabilitatea politica si a reusit sa isi bata joc de fiecare roman in parte. Ti se pare ca s-a schimbat ceva? Nu stiu ce exemplu ai gasit tu ca in 5 ani de mandat a reusit sa dea jos cativa psdisti. Pai asta ne face pe noi fericiti? Asta ne doua noua mancare, poporului roman? Lupta pentru putere. Zi-mi un singur proiect implementat de el care a facut bine Romaniei. Niciunul! Ar trebui impusxat pentrru ca nu a facut nici 1% din ce a promis.
Daca ai ceva cu PSD, ok, poti vota PNL, Antonescu a demonstrat ca poate fi capabil si nu s-a dovedit a fi un mare comunist ca Basescu, care apropo, daca nu stiai, el a condus din umbra mineriadele, fiind ministru al transporturilor pe vremea aia si comandand sa se opreasca trenurile la TG Jiu si toate cele. Nu stiu cum te poti gandi sa il votezi.
Sper ca te-am facut sa te razgandesti sa il votezi, daca nu, poti sta linistita acasa. Parerea mea. Sper ca nu am fost prea agresiva, dar sunt revoltata cand vad lume oarba. Ar trebui sa te documentezi inainte sa mergi la vot.
FloriSpuse´s last blog ..20 de ani
November 18th, 2009 at 19:17
De asta am zis eu ca nu votez

Detest politica, nu o sa.mi placa niciodata desi recunosc ca au fost momente in viata mea cand am vrut sa urmez facultatea…
Dar mai bine nu merg la vot si stau linistita si nu ma voi acuza niciodata “s-a dus tara de rapa din cauza votului meu”….
Alta chestie..nu ai fost deloc agresiva ti-ai spus punctul tau de vedere..exact ceea ce am vrut eu din momentul in care am scris articolul…dar asa cum m-am obisnuit..ascult sfaturile, procesez ce e important si poate folosesc…pt ca daca merg sa intreb pe altcineva..o sa mi-l vorbeasca pe cine stie care de bine!
Zaza´s last blog ..e61af16fbb_37183_b
November 18th, 2009 at 19:51
@FloriSpuse: Ce comentariu lung… Imi plac astfel de comentarii
Vineri voi posta un articol despre alegeri si despre mersul la vot!
November 18th, 2009 at 19:52
Da, ideea e ca este foarte important sa votam pentru ca este un pic nedrept sa realizezi ca unii oameni au murit pentru dreptul la vot, si mai nedrept este sa stii ca acum cateva decenii femeile si-ar fi dorit sa voteze, dar nu aveau posibilitatea.
Daca tot am castigat acest drept, de ce sa ne batem joc de el? E drept ca nu am facut bine ca ti-am zis sa nu il votezi pe Basescu, dar mi se pare ca ai face o nedreptate votandu-l, mai ales ca nu esti in cunostinta de cauza.
Eu zic sa mergi la vot, dar in zilele astea cat a mai ramas sa urmaresti evolutia fiecarui candidat (desi este o mare prostie sa votezi pe cel ce ti-a facut impresie buna in campanie electorala cand nu a fost in stare sa iti demonstreze intr-un mandat) si sa incerci sa iti dai seama care este raul cel mai mic. Citeste ziare, primeste emisiuni, uita-te pe twitter la parerea oamenilor de rand si o sa iti dai seama. Bafta! (stiu ca sunt rea, dar nu, nu il vota pe Basescu
) Voteaza pe oricine altcineva

FloriSpuse´s last blog ..Politica in scoala
November 18th, 2009 at 19:57
Nu cred spusele prietenilor..dapai vorbele unor persoane ce apar la televizor…degeaba as sta sa ii urmaresc…in televiziune..in jurnalistica…este mai multa minciuna decat poate suporta o persoana..incerc sa ocolesc astfel de lucruri….
Zaza´s last blog ..e61af16fbb_37183_b
November 18th, 2009 at 22:28
M-am saturat de toti ratatii astia care apar la TV dar nu numai si il vorbesc pe Traian Basescu de rau doar pentru ca a facut unele chestii bune si a scos la iveala unele nereguli…..
Ma rog e ceva tipic romanesc deasta tara asta se duce de rapa,cand vine cineva si face un bine gata il indepartam repede.
j0k3rul´s last blog ..Microsoft Azure | Sistem de operare online
November 18th, 2009 at 22:39
@FloriSpuse
Prea lung comentariul ptr o persoana care a avut 13 ani cand a castigat Base alegerile, nu crezi?
Vorbesti de pretul gazelor si vorbesti rau. Tu crezi ca presedintele tarii negociaza pretul gazelor? Naspa.
Antonescu a demonstrat ca e capabil? Cand a demonstrat asta? Da si tu un exemplu, te rog.
Si nu, nu sunt fan Basescu, dar ma enerveaza ca toti ne pricepem la politica, chiar daca de-abia acum votam prima oara in viata.
November 18th, 2009 at 22:47
@Jean: Poate ca ai dreptate, multi se pricep la politica, insa avem dreptul sa ne dam cu parerea iar Flori a facut asta! Din cate stiu, Flori s-a si documentat despre actuala campanie iar ea a spus niste lucruri negative care s-au petrecut in mandatul lui Basescu!
November 18th, 2009 at 22:50
Dar cele bune?
Zaza´s last blog ..e61af16fbb_37183_b
November 18th, 2009 at 22:51
Votez cu Antonescu , desi in ultima vreme vad ca si el a luat-o cam razna in afirmatii. Insa decat sa-l vad pe Basescu ca se hilizeste inca 5 ani sau sa-l vad pe adevaratul prostanac ca se bucura ca a ajuns din nou comunismul la putere, mai bine Crin Antonescu. Insa nu bag mana in foc nici pentru liberal.
Pavel´s last blog ..Invidia te ajută să te faci cunoscut. Pentru cât timp?
November 18th, 2009 at 23:08
Daniele, eu zic sa puneti intai mana pe Constitutie si sa vedeti atributiile presedintelui la 18 ani si apoi sa incercati sa pareti atoatestiutori.
( ARTICOLUL 80
Rolul Presedintelui
(1) Presedintele României reprezinta statul român si este garantul independentei nationale, al unitatii si al integritatii teritoriale a tarii.
(2) Presedintele României vegheaza la respectarea Constitutiei si la buna functionare a autoritatilor publice. În acest scop, Presedintele exercita functia de mediere între puterile statului, precum si între stat si societate.)
Si prin ce a spus Flori imi dovedeste ca nu s-a documentat deloc despre actuala campanie, sincer.
“..Basescu, care apropo, daca nu stiai, el a condus din umbra mineriadele, fiind ministru al transporturilor pe vremea aia si comandand sa se opreasca trenurile la TG Jiu” – gresita afirmatie, nu el a oprit trenurile si apoi se contrazice singura, daca el a condus mineriadele de ce a oprit trenurile si nu le-a dus la Bucuresti? Hai sa nu mai vorbim in necunostinta de cauza….
November 18th, 2009 at 23:14
@Jean: Da, Faza cu mineriadele n-am inteles-o nici eu!
November 18th, 2009 at 23:19
Apropo Jean… Daca vrei, iti recomand eu un blog al unuia care se crede atotstiutor si vorbeste mereu de politica!
November 18th, 2009 at 23:57
@Jean in primul rand hai sa fim disciplinati. E o dezbtare si trebuie tratata ca atare.
Tu imi spui mie ca aveam 13 ani cand a iesit Basescu presedinte si nu imi pot da cu parerea asupra a ceea ce se intampla acum. Pai asa cum este normal in timp lumea evolueaza (imi pare rau daca esti adeptul creationismului), asa cum am evoluat si eu, asa cum a evoluat si Basescu (scuze, involuat de fapt), asa cum o data cu varsta mea s-au strans 5 ani de mandat. Am 18 ani? Ok, cu atat mai mult am dreptul sa imi spun punctul de vedere.
CE a facut Basescu in cei 5 ani de mandat?(hai sa nu intrebam ce a facut Antonescu pentru ca nu el a fost presedinte, hai sa nu intrebam ce a facut Geoana pentru ca el macar a fost ambasador spre deosebire de un marinar, ceea ce mi se pare un plus inefabil). Pentru mine nu a facut absolut nimic, pentru parintii mei nici atat. Acest om a reusit sa inghete politica Romaniei, sa isi stranga lange el numai oameni incompetenti (sa fim seriosi, ce presedinte normal ar pune prim-ministru pe Boc si ministru al turismului pe Udrea?), care si-a dus fiica, o agramata, la Bruxelles, iar oameni capabili parasesc tara din cauza acestui marinar. De ce nu il vrea prim-ministru pe Johannes, desi restul partidelor sunt de acord? Pentru ca nu o sa ii faca niciodata jocul si pentru ca Basescu vrea oameni prosti langa el, ca Berceanu care sa ii linga degetele ori de cate ori cere asta.
Apoi, hai sa mergem un pic la caracterul lui. Vrei tu sa spui ca eu la varsta asta nu am discernamantul sa realizez ca un presedinte poate fi atat de idiot sa faca o declaratie publica “eu fumam in spatele scolii si uite ca am ajuns presedinte”. Exemplu pentru tara? Exemplu pentru poporul roman? Dar stii lui nu ii pasa de copiii altora, pentru ca oricum copiii lui au bani sa studieze oriunde in lume, nu stau in bataia asta de joc. Apoi sa poti sa numesti un om “tiganca imputita” plus cateva expresii de-ale lui cu “gaozari” si asa mai departe. Asa presedinte iti doresti? Pacat.
Campania electorala: se mananca intre ei. Pai da-mi voie sa iti zic ca desi nu am primis vremurile de dupa revolutie, m-am interesat, am vazut filme, video, si am vazut campanii electorale de calitate, amuzante, haioase, fara dusmania asta in fiecare candidat. Acum? Acum Basescu dupa parerea mea a avut cea mai slaba campanie electorala. Adica el incearca sa imi demonstreze in cateva saptamani ce nu mi-a demonstrat in 5 ani? Hai nu mie, ca eram prea mica, dar voua, astea mai “evoluati”. O zi a fost intrerupta circulatia in Craiova pentru ca a adus mii de oameni sa strige pe strada Basescu presedinte, de prin Olt si alte judete, copii de 7 ani care tineau ditamai steagurile cu Basescu si erau manipulati pur si simplu. Cat despre sloganul “de ce le e frica nu scapa” eu sper ca tie sa iti reaminteasca de un moment trist si sper sa iti dai seama ca omul asta nici la originalitate nu sta bine. Dar macar a transmis un mesaj. Eu i-as atribui un context biblic, tinand cont ca Biblia toata lumea o citeste, dar nimeni nu o intelege.
Cat despre Constitutie si negocierea preturilor gazului, nu despre asta era vorba, ci despre relatia lui Putin cu Basescu, Putin a hotarat sa evite orice fel de contact cu Romania din cauza acestuia, pe care tu, se pare, il vezi ca un erou. Aaa, si sper ca ai vazut critica dura a tuturor ziarelor europene cu privire la politica lui Basescu? Sa fie toti prosti, si noi romanii destepti? Ba i-au scos si carte: Basescu, rusinea Romaniei (parca asa se numea, daca nu scuzati aceasta omitere).
Iar acum o intrebare simpla: de ce sa il votezi pe cel care ti-a demonstrat ca NU a facut absolut nimic in 5 ani si sa nu ii dai sansa altuia sa incerce sa mai salveze ceva? (desi este putin probabil, atata timp cat nu mai avem nicio rezerva, ce sa mai salveze?)
E dreptul tau sa votezi pe cine vrei, ma gandesc ca poate ai vrea iar un regim dictatorial si ai vrea ca Basescu sa aplice ceea ce a aplicat si Ceausescu? Tu chiar nu simti efectele mandatului lui?: minimalizarea culturii, minciuni, falsitatea aia cu care iese in lume si strange mana oamenilor, desi toate salariile au scazut, toate locurile de munca s-au diminuat, toate fabricile si-au incetat activitatea. Din cauza cui? Din cauza viitorului fost presedinte care a urcat pe scena politica numai oameni incapabili.
Stii, e normal, am 18 ani, poate nu stiu politica in asa fel incat sa te conving pe tine. Dar poate vrei tu sa ma inveti, ca vad ca te pricepi cel mai bine.
Si asa, din curiozitate, ca Basescu nu vrea sa ne dezvaluie, nu vrei sa ne spui tu ce s-a intamplat cu flota?
FloriSpuse´s last blog ..Sinceritate
November 19th, 2009 at 01:11
@Flori
Nu te agita prea tare ca nu mai rationezi.
1.Nu vreau sa il votez pe Basescu
2.Putin e prim ministru nu presedinte, nu au ce relatii sa aiba
3.E criza peste tot, Basescu e de vina?
4.Ai idee cine a fost prim ministru cand s-a vandut flota?
Nu te mai agita prea tare, e doar o dezbatere, nu trebuie sa convingi pe nimeni nimic. Sustineti punctul de vedere cu argumente si nu enervata ptr ca asa imi demonstrezi ca esti matura si nu conteaza varsta oe care o ai.
November 19th, 2009 at 01:26
Am uitat sa spun: nu imi place politica si cu atat mai mult politicienii
November 19th, 2009 at 04:39
Eu o sa merg special la vot sa-l votez pe Vadim . Vadim este sincer si direct . Zice lucrurilor pe nume si asta este un lucru extraordinar . M-am saturat de Basinescu , Atonescu , Geoanela si alti hoti infecti care au falimentat Romania .
Perfu´s last blog ..Eu cu cine votez?
November 19th, 2009 at 06:41
hai Becali
))
zaza´s last blog ..Zilele Iaşilor
November 19th, 2009 at 11:42
@Jean daca tie ti se pare ca parerile bine inghegate intr-un comentariu sau articol cu un numar de caractere mai mare constituie nervi, imi cer scuze, o sa merg la un psihiatru.
1) Nu e problema mea.
2) Vezi de ce a luat Obama premiul Nobel pentru Pace si atunci o sa iti dai seama ce relatii intervin intre un prim-ministru si un presedinte.
3) Jenant! Celelalte state au puterea de a se reface, noi nu, pentru ca nu avem niciun fel de resurse. Nu dam vine pe Europa pentru dezastrul din tara noastra. Economia noastra este 0. Inainte faceam export, 80% din el directionandu-se catre Rusia si tarile estice. Acum am ajuns doar la nivelul de a importa. Avem resurse reale de a dezvolta agricultura, cu toate astea ministrii nostri se intalnesc la sedinte, vin cu morcovi la ei si ameninta ca il infig in fundul adversarilor politici. Asta da agricultura, proiecte si reforme! Peste tot se incearca stabilitatea sociala, la noi este cel mai mare dezechilibru, Romania fiind impartita in oameni foarte bogati si oameni foarte saraci. Stii cat ia un somer in Germania? 800 euro. Stii cat ia un angajat in Romania? 200 euro. Stii ca exportul Germanie depaseste pe cel al SUA si Japonia la un loc? In alte parti se poate, la noi nu. Pentru ca in Germania Angela Merker stie sa faca politica, nu ca in Romania unde femeile fac prostitutie politica. Atunci cand nu vom mai fi nevoiti sa mentionam nume ca Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi si Elena Basescu, atunci vom putea spera la ascensiune. De unde vrei tu revenire daca turismul e la pamant, desi avem un mare potential turistic, agricultura e la pamant, desi avem printre cele mai fertile terenuri, iar invatamantul, sanatatea, politia sunt invadate de interese politice?
4) Basescu a fost ministrul transporturilor cand s-a vandut flota si s-a demonstrat ca el a fost principalul vinovat. Basescu insa stie sa faca “politica”. Inainte de alegeri, cand s-a facut o mare zarva pentru ca el a vandut flota, a venit si le-a servit romanilor un referendum care sa le distraga atentia de la faptele savarsite. E bun la din astea n-am ce sa zic. Asa ca nu mai are rost sa discutam pe tema asta.
Ai formulat niste supozitii pe baza a ceea ce am spus eu, care s-au dovedit a fi irelevante.
In ceea ce priveste politica ai doua posibilitati: sa fii porcul satisfacut sau Socrate nefericit. Tu ti-alegi.
FloriSpuse´s last blog ..Sinceritate
November 19th, 2009 at 11:46
Angela Merkel* ai*
FloriSpuse´s last blog ..Sinceritate
November 19th, 2009 at 12:42
Io ma votez pe mine
.. Se baga careva ? 

Pisi´s last blog ..Zboara puiule, zboara
November 19th, 2009 at 13:33
Nu am inca 18 ani deci nu pot vota
..daca as putea nu as merge la vot 

Bogdan710´s last blog ..Gripa Noua in Roman
November 19th, 2009 at 13:36
Spunem noi că nu mergem la vot etc dar un lucru adevărat a spus Flory….căţi înaintea noastră nu s-au luptat pt dreptul la vot? Câţi nu au vrut ei să decidă cine le conduce ţara….săracii se vârcolesc acum când ne aud vorbind

zaza´s last blog ..Zilele Iaşilor
November 19th, 2009 at 13:52
@FloriSpuse
Vorbesti pe langa subiect de parca ai fi fata lui Iliescu.
In ceea ce priveste legatura dintre Obama si premiul Nobel nu comentez, nici americanii nu stiu de ce l-a luat, mai cauta si tu pe net si nu lua afirmatii rumegate de altii.
Singura parghie economica pe care o are un presedinte este numirea premierului si tu uiti ca a inceput criza pe vremea lui Tariceanu, omul lui Patriciu. Cat castiga un roman si cat castiga un vestic – e o discutie lunga. “Inainte faceam export, 80% din el directionandu-se catre Rusia si tarile estice.” Asta e o gluma, nu? Vorbim de inainte de `89? HAhahahaha..scuze.
Si apropo de vanzarea flotei, pe vremea respectiva premier era Vacaroiu si semnatura lui se regaseste si ea pe actele de vanzare a flotei.
Imi pare rau ca o persoana de 18 ani spune ce aude de la altii fara sa gandeasca singura. Sincer, pui prea mult suflet in politica asta si tu votezi pentru prima oara in viata.
Dar probabil ca spui aici ce auzi si tu in discutiile pe care le poarta cei mari, nu?
November 19th, 2009 at 14:42
Subscriu le ce spune cosmarul: http://www.visurat.ro/2009/11/19/parerea-mea-despre-catindati/#more-7969
November 19th, 2009 at 16:54
Toata saptamana am auzit in jurul meu doar discutii cu tema politica.Sincer,m-am saturat inca de luni de acest meniu inghitit cu sila.Si acum ce citesc?Chiar si Nametii s-au ambalat in dispute sterile?
Din punctul meu de vedere,problema e simpla.Merg la vot sau nu merg.Daca merg,treaba mea cu cine votez.E o optiune personala si n-am nevoie sa argumentez.Candidatii sunt cei care trebuie sa ma convinga sa le acord votul meu.
November 19th, 2009 at 16:55
@Jean
M-as bucura sa imi dai argumente, nu sa ma critici ca nu am dreptate. Cand vei reusi sa imi demonstrez ca gresesc in ceea ce spun, cu argumente, voi inceta sa ma mai contrazic cu tine. De fapt cred ca ar trebui sa incetez de acum, in viziunea ta eu sunt doar o pustoaica de 18 ani votand pentru prima data. Asta da argument de selectie a unei persoane. Poate, insa, vrei sa vorbim despre sex, femei, bani, afaceri, lumea interlopa, sunt sigura ca te-ar atrage mai mult si m-ai vedea o fata cu mai multa minte, mondena si cu lectiile la zi. Hm, nu?
Cat despre linkul spre blogul lui @visurat, da, asta da atitudine de roman curajos: nu mergi sa votezi. Nu-ti cere nimeni sa fii patriot, dar macar constient sa fii.
FloriSpuse´s last blog ..Taxa pe kilometru parcurs de fiecare autovehicul
November 19th, 2009 at 17:00
Sincer nu imi place articolul, e legat de politica , eu personal urasc politica, toti isi dau cu parerea.De 3 saptamani numai despre asta se vorbeste si mi se pare deja penibil, fara suparare Zaza, nu e ceva personal. Nu suport sa vad iar si iar articole despre politica…
November 19th, 2009 at 17:08
Intotdeauna pe un blog sunt articole pe placul cuiva si pe neplacul cuiva. Si Daniel a pus un articol acum ceva timp despre politica…al lui era perfect, nu?
zaza´s last blog ..Zilele Iaşilor
November 19th, 2009 at 17:26
Cel cu pantera roz?
November 19th, 2009 at 17:51
Nu, altul…de fapt sunt chiar 2, ultimul fiind cel “recomandare” chiar daca nu este scris de el..si mai are primul sau articol politic
Zaza´s last blog ..e61af16fbb_37183_b
November 19th, 2009 at 18:24
@Teea: Se refera la articolul asta: http://nametii.com/criza-in-campania-electorala-nu-este/
Doream sa fac un articol sa incurajez lumea sa mearga la vot dar nu voi mai face!
November 19th, 2009 at 18:26
Recomandarea mea sa votati cu toti. Eu asa fac. Toti sunt o apa si un pamant si ar fi necinstit din partea mea sa favorizez pe unul in defavoarea altuia, iar votul e un drept asa ca trebuie exprimat, indiferent daca ne place sau nu subiectul.
November 19th, 2009 at 18:28
votati-ma pe mine…nu va mai certati
…va promit k va maresc alocatiile
..
deci…puteti incepe
November 19th, 2009 at 18:29
si salariul la impegati janee

November 19th, 2009 at 18:35
Symo abia acum ne maresti alocatia? cand terminam a 12a ?
))
Zaza´s last blog ..e61af16fbb_37183_b
November 19th, 2009 at 18:43
maresc si bursele la facultate…si le dau….de la media…7 in sus…e bine?…ca sa prinda si Aditza..

glumeam
November 19th, 2009 at 18:45
e bun
votez symo!
Zaza´s last blog ..e61af16fbb_37183_b
November 19th, 2009 at 19:08
ha ha
November 19th, 2009 at 19:10
sincer eu nici nu stiu daca o sa merg la vot.Sincer nai cu cine
November 19th, 2009 at 21:37
eu votez cu Nae Cataventu
… ma sustine si G.Pristanda
si Tipatescu 
November 20th, 2009 at 09:52
@FloriSpuse
Tu nu vrei nici un fel de argument draga, vrei doar sa ai dreptate, si orice as spune nu iei in considerare. Si nu, nu ma intereseaza “sa vorbim despre sex, femei, bani, afaceri, lumea interlopa” asa cum nu ma interesezi nici tu.
Doar ma enerveaza persoanele care le invata pe altele cu cine sa voteze, atat. Citez din spusele tale: “Daca ai ceva cu PSD, ok, poti vota PNL”. Dai si un kilogram de faina si un litru de ulei daca il votam pe Geoana sau Antonescu?
Daca e criza, Basescu e de vina, daca ploua acelasi individ e de vina. Tot ce spui tu miroase tare rau a Ciutacu, Badea si ceilalti. Recunosti?
“Nu-ti cere nimeni sa fii patriot, dar macar constient sa fii.” Hai sa discutam despre patriotism si constienta dupa ce inveti si tu prin care parte a paiului se bea sucul, iti dai si tu bacul, iti castigi singura existenta, etc.
Si care dintre voi, adminilor, a rasuflat adresa mea de mail? De curios….
November 20th, 2009 at 11:45
@Jean: nimeni. Nu avea cine. Serios
November 20th, 2009 at 12:15
Stiu Axel, cum sa nu. Sunt chiar convins de treaba asta. Exact cum sunt de convins ca rata impunge, nu ca macane si fuge. Sa aveti multe succesuri!
November 20th, 2009 at 12:49
unchiule…ti’am zis ca eu am fost
))
zaza´s last blog ..Zilele Iaşilor
November 20th, 2009 at 15:12
@zaza: pe bune?
November 20th, 2009 at 15:46
sa nu mai intrebi cu cine voteaza fiecare penru ca e secret
..oricum eu nu pot vota dar daca tu poti nu te lasa influentat ,voteaza cu cine crezi tu

Roxy´s last blog ..Voteaza!!!!
November 20th, 2009 at 16:26
Axel> ma crezi in stare? ma dezamagesti…
Roxy> eu pot vota….dar nu cred ca o voi face..pt ca nu ma simt pregatita mintal cum se spune pt asa ceva…sa fii major nu e intotdeauna super…degeaba am 18 ani daca nu ma simt eu pregatita sa infrunt lumea…mai ales cea politica, incat sa-mi exprim o parere influentabila la vot…
zaza´s last blog ..Zilele Iaşilor
November 20th, 2009 at 20:52
Voteaza cu mine

Florin´s last blog ..Skype vândut
November 20th, 2009 at 22:11
49 comentarii pana acum. hell yeah, gj dude!